stressed out 10

Mår ungefär som på bilden över.
Jag är sjukt stressad över allt möjligt. Jag har inte ens mycket skolarbete just nu, men har jättesvårt att göra klart det uppgifter jag måste göra. Hela situation att jag sätter mig för att göra klart  en uppsats så går det inge bra och jag inte blir klar. Det  gör mig stressad.
Jag är även stressad över att jag inte har ett schema på vad jag ska träna i veckorna, är stressad över simgrupperna som har avslutning kommande vecka. !#%#&"#¤!"#%!#&"¤/!¤" 

Imorgon ska jag hjälpa till med en simtävling i badhuset, och jo jag borde vara hemma och plugga. Vill ha tankarna på något annat än skolan, så det blir nog bra att vara i badhuset en dag. Igår så åkte jag och Donya till Stockholm, Solna för Mall och Scandinavia, det var stort men inte något WOW, Efteråt åkte vi t hennes pappa, sov där, och tog tåget hem t Eskilstuna imorse. Sedan dess har jag segat mig i lägenheten. Köpte inte så jättemycket där, mem ett par svarta chinos, några tröjor, en ursnygg(!!) halsduk, & och lite underkläder. Pleased girl.
  
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype